خدمات پشتیبانی HIS

1394/7/14 0:0

یکی از مهمترین کار این واحد ارائه خدمات پشتیبانی و سرویس های جدید در بستر نرم افزار HIS میباشد . در این راستا واحد HIS همواره خدمات پشتیبانی ارائه شده به مراکز را افزایش داده و با ارائه پشتیبانی از طرق مختلف , تمام سعی و همت خود را جهت ارائه بهترین خدمات به بیمارستانها و مراکز بهداشت زیرمجموعه اين دانشگاه داشته است .

خدماتی که واحد HISدانشگاه علوم پزشكي در راستای پشتیبانی ارائه می نماید به شرح ذیل می باشد

• خدمات تلفنی :
پرسنل واحد HIS همواره آماده پاسخگویی به مديران سيستم در راستای ، استفاده بهینه از نرم افزار ، رفع مشکلات کاربری نرم افزار ، ارائه راهنمایی های لازم ، کمک به نگهداشت سیستم و ... می باشند.

خدمات راه دور :
در مواردی که بررسی درخواست های مشتریان نیاز به اتصال به سيستم كاربر داشته باشد ، درصورتيكه كاربر در شبكه دانشگاه وجود داشته باشد پرسنل واحد HIS ميتوانند از طریق راه دور (Remote Access) پس از دریافت مجوز از كاربر مربوطه اقدام به اتصال به سيستم نموده و درخواست مورد نظر را بررسی می نمایند.

• اعزام کارشناس پشتیبانی به مراكز :
در صورتی که بررسی درخواست مراكز ،مستلزم حضور کارشناس در آن محل باشد اقدام به اعزام کارشناس پشتیبانی می کند.


   
تعداد بازدید:   ۱۰۳۶

 


چاپ | ارسال به ايميل
< >